alltså jag vill också ha en sån där kall blogg

Men face it, jag är inte cool någonstans.
Jag är bara jag och det är meningslöst att försöka.

Hur som helst.
Ska börja lära mig fem nya ord och dess betydelse varje dag.
Kan ju vara bra när man ska vara med i tv och grejer.

1. Rosettfönster : ett slags rosettmönstrat fönster som är vanligt i gotiska kyrkobyggnader.
2. Muslim : Betyder på arabiska "de som underkastar sig".
3. Jahvre : "Gud" på hebreiska, används inte av judarna själva eftersom ordet och
Gud är för helig för att nämnas vid namn.
4. Empirism : en filosofi som hävdar att all kunskap om verkligheten kommer ur erfarenheten.
5. Kolit : grovtarmskatarr, inflammation i slemhinna på grovtarmens insida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0