det där med skor

Jag har aldrig egentligen förstått den påstådda fascinationen av skor som så
många tjejer och kvinnor säger sig ha. Jag har egentligen aldrig varit så intreserad
utav dem, mestadels för att jag har två stycken klunsar till fötter. Storlek 41-42.

Men såg tog jag mig en titt i skostället och inser att jag faktiskt har massor utav skor!
Vad i hela helvete. Stackars Pierre, mina skor tar ju upp hela skostället.



Bör läggas till att jag säkert har 10 stycken par till som ligger och skräpar
i lägenheten i Värnamo.

Apropå skor, jag måste visa er vad jag fyndade igår på Myrorna.
- Ett par riktigt schyssta kängor med dunderskön slitning och mysigt
foder för endast 75 kronor.



Med dessa i vinter kommer mina små (?) fossingar vara nöjda och varma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0