oj

Inte lustigt att byxorna sitter lite tajt numera.
Idag var jag en sväng på ungdomsmottagningen för att kirra lite piller,
då vägde de mig och tog blodtrycket osv. Jag har känt mig lite väl pösig
de senaste 2-3 månaderna men sedan jag träffat Pierre har det skjutit i
höjden.

Pizza-Pierre, Pizza-Pierre .. Fult av mig att skylla på dig för det är inte
ditt fel. Har blivit lite för mycket gott på senaste tiden bara. *Host* PIZZA *host*

Så, nu ska det bli ändring på det. Sötsnasket har jag inte rört på
snart 2 veckor och idag började jag med måltidsersättning.
Måltidsersättning är smidigt när man vill komma igång med
en mindre viktnedgång, man vänjer sig snabbt vid små
mängder mat och intaget av kalorier begränsas enkelt.

Vi får väl se hur det går. Tog precis en dos - det smakar skit
men konstigt nog så känner jag faktiskt en skum mättnadskänsla.

Nu ska jag kolla på dokymentär. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0