en liten lista

Saker jag vill ha utan någon direkt inbördes ordning:

1. Skorna jag såg i förra veckan på Din Sko, hittade ingen bild på dem tyvärr.
2. Löslugg. Har jag velat ha länge, varför har jag inte fixat det för? Slutsats; jag är en trög kossa.
3. Ny dator. Måste köpa och ska köpa.
4. Fler vänner i Jönköping. Är du ifrån Jönköping och råkar läsa detta? Skriv för ditt eget bästa.
5. Kåv. Dieten smakar sörja och jag är hungrig.
6. 88-paletten, omskriven med ett rykte av att vara väldigt bra trots sitt låga pris.
88 ögonskuggor för 299 spänn. Kan det verkligen stämma?

Jag vill ha en massa annat också. Mitt ha-begär är alltid stort men plånboken desto mindre.

- ja vi gör det igen samma, jag vi gör det igen samma som förut, somliga ljus brinner aldrig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0