ta ingen skit

Satt och kollade runt på YouTube och kom över en gammal video på
min plastbrorsa och hans band. De spelar en liten låt på Grynets Show.
Folket, minns ni Grynet? Jag gör det i alla fall. En chockrosa prinsessa,
jobbig och skrikig. Men visst fan gillade vi henne ändå?

Vart tog hon vägen? Jag menar; en chockrosa prinsessa kan väl inte bara
försvinna in i mängden sådär? Dagens fjortisar hade helt klart behövt en Grynet -
någon som uppmanar människor till att våga vara rätt fram och sig själva.
Tråkigt nog så känns det som att hörde till lite utav vår generation,
vi som är födda på slutet av 80- och början av 90-talet. Någonting som börjar
försvinna mer och mer. Dagens tonåringar har vuxit upp med sexistiska hip hopare
och kråmande plastikbrudar. Stackarna .. hur ska det gå för dem?

Nu kan det sägas att jag faktiskt fortfarande är tonåring, men hörru du;
jag fyller 20 år om ett halvår!



Videon jag kom över. Tacksam för att vi "bara" är plastsyskon. Skönt att ha sluppit att ärva den
snoken menar jag och syftar givetvis på hans näsa. No offence Kristofer, men din näsa - Den är fan inte att leka med.

- frukt är inte godis!

Kommentarer
Postat av: Heydär

Ack denna Grynet, var det samma rosa som var på ZTV? namnet minns jag inte.



Nåväl, min klasskramat ( icke-vän) hade lagt upp mitt efternamn till grynet bland konstiga namn. Hon läste upp det, och så var det det.



Ännu en värdelös Anekdot.



2010-03-15 @ 04:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0