jag förklarar krig mot min hals

Igår var det den internationella kvinnodagen. Hade tänkt att skriva något fint
om vad som hänt oss kvinnor det senaste århundradet sedan dagen införts.
Vad vi presterat för oss själva och vad jag tycker borde förbättras inför framtiden.

Nu blev det inte så. Jag var riktigt trött när jag kom hem ifrån Stockholm
och sov bort hela dagen och kvällen. Tänkte att jag skulle skriva något idag
istället men det får bli lite senare. För nu är jag supermegaballetrött och hur
sjuk och sliten som helst. Sovit i jag vet inte hur länge men jag mår inte bra alltså,
min hals och jag är inte bästa vänner - JAG LÅTER SOM EN MAN!

För övrigt ser min lägenhet ut som någonting som har bombaderats,
men idag orkar jag inte städa. Nu ska jag sova, god natt.

- staden utan visioner, inga öppna hav, inga salta historier i väggarna. det finns inga svindlande höjder, staden saknar lust.


Kommentarer
Postat av: Heydär

Zzzzzzz.



En sak. Andra kvinnor är inte du. Vad har du presterat? jag kan lova dig, att många av dom kvinnorna inte hade viljat dela av sin lycka med dig, cause thats the way the world rolls around, som något engelskt pop band skulle ha sagt på 60 talet.

2010-03-15 @ 05:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0