inatt fäller jag tårar för en pelle

Pelle Pop.

Av en slump hamnade jag på en presentation på helgon tidigare ikväll;
http://www.helgon.se/userinfo/userinfo.aspx?ID=342563 - denna killen blev knivhuggen för drygt en månad sedan. Hade inte hört talas om hans öde tidigare och blev ordentligt omskakad. Länkar artikeln nedan. Hur som helst fick detta mig att inse hur skört och kort livet kan vara. Hur något som knappt ens har fått sin början blir uppsökt av någonting mörkt och evigt som kallas döden.

Framför allt kan det tyckas onödigt och orättvist.
Vad är det för slags människor som utför sådana orättvisor?
Var länge sedan jag senast lyssnade på Broder Daniel men inatt tänker jag göra det.
Fälla tårar och tänka på Pelle Pop. Ta vara på och lev era liv. Njut av varje sekund.

http://www.nyhetswebben.se/wp/?p=19576

- cruel town, it's a cruel town. if you fall, you stay down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0