pharmaoptics, jag tänker torka mig i röven med er räkning.

Kära dagbok.

Idag är jag lite sur. Sur på mig själv och ett linsföretag, eller vad i h-vete man ska kalla dem.
Ett lurendrejeriföretag passar egentligen bättre in.

Fick för mig att testa på färgade månadslinser. De var fina osv men satt ganska dåligt
på mig eftersom jag har rätt små irisar. Små ögon med andra ord - KINESÖGON.
Därför försökte jag ringe lurendrejeriföretaget för att säga upp mitt abonnemang
hos dem. Ringde och ringde, satt i kö i en halvtimme men kom inte fram.

Såhär höll det på några gånger. Sedan testade jag att skicka ett mail för att avbryta
min prenumeration utav linser hos dem, tror ni att jag fick ett svar där? Såklart inte.

Istället dyker det upp ett nytt paket i brevlådan, denna gången med en räkning
på 900 spänn. Kuken också .. Jag som hade funderat på att köpa en aukustisk
gitarr för min skatteåterbäring. Tänkte sitta hemma och plinka på den efter jobbet
när resten utav världen är ute och roa sig i sommar.

Istället får jag roa mig med färgade linser, heja!

- vem bryr sig om hur dagarna går, de vandrar som de vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0