det här med politik

Valet kryper sig närmare och närmare. Tänkte fokusera lite smått kring detta de kommande
månaderna då politik ligger mig varmt om hjärtat. Eller varmt och varmt .. snarare ljummet kanske.



Såg denna härliga lilla dam när jag klickade mig runt på SVT's valspecial-sidor.
Om ett pris med titeln "Sveriges jobbigaste röst" skulle delas ut hade jag ijte varit sen med
att nominera denna näsvisa lilla filur. Also Known As Maud Olofsson.

Hur som helst, nu kommer jag in på massa nonsens som vanligt.
Nu stör Pierre en massa så inget vettigt blir skrivet. Dumma karl, han är en riktig retsticka!
Återkommer imorgon och då tänker jag ta upp det här med friskolor.

G-night over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0