glad

Kan ta och passa på att skriva någonting mer när jag ändå håller på.
Jag är så jävla glad att jag har kommit ifrån den där perioden som jag nämnde i
tidigare inlägg. Visst, jag har väl problem nu också - bekymmersfri blir man nog aldrig.
Men, jag super inte för att jag mår dåligt! Jag umgås inte med människor som drar
ner mig ännu längre ner i förfallet. Människor som inte är mina vänner, som jag inte
kan lita på. Människor som inte bryr sig när man hamnar i situationer liknande den
där.

Idag har jag tagit avstånd från dem. Jag vet vilka som är mina riktiga vänner.
Detta känns otroligt skönt. Jag har någon att prata med när jag är riktigt glad
och jag har även någon som är där för mig när jag mår riktigt piss. Någon
som är där på riktigt. Kärlek till er. Ni är underbara och ovärderliga.
Orden räcker liksom inte riktigt till.

Sedan är jag glad för att jag jobbar just nu. Trivs bra och vet att jag gör
någonting för fint för dem som är i nöd. Ser fram emot att få börja skolan
i höst. Att få ordna upp mitt liv. Bli den gamla Kristina igen. Duktiga Kristina.
Det är jag också glad för. Värst vad jag är glad för mycket. "Glad"; vilket
lustigt ord egentligen. Säg det för dig själv några gånger så blir man nästan
glad utav bara det.

Nu ska jag sova. Glad natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0