med John Silver i munnen och tankar lite varstans.

Var precis ute och fikade med min kära Sara. Munnen gick i ett på henne,
pratade på om lumpen, kronans kalsonger och en kille hon kallar fröken.
Jag åt en kycklingmacka och nu har jag alldeles ont i magen.

Hur som helst, lite ont i magen besvärar mig inte så mycket.
Något som däremot besvärar mig är tanken över vad jag ska göra
till hösten. Borde jag satsa på komvux och en undersköterskeutbildning
för att sedan läsa vidare till sjuksköterska eller ska jag våga mig in på en
karriär inom radiobranschen och söka mig till en folkhögskola. Media är ju
en tuff bransch medan det inom vården alltid behövs folk.

Samtidigt kan jag känna att vågar jag inte chansa så kommer jag aldrig få veta.
För att flyga måste man våga hoppa och riskera lite ibland.

Dessutom så står ju farfar för det finansiella så det där med studielån är ju
inget jag behöver oroa mig för. Farfar är en sur jävla gubbe, men pengar
det har han!

Kram på er alla tjocka gubbar och tanter där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0