skjut ett hål i mitt huvud där tankarna kan flyga iväg


Nu sitter jag här igen. Ensam. Fast framför allt mest vaken, precis det jag inte
borde vara just nu. Istället för att ligga sömnlös med huvudet fyllt av tankar så
fick jag en idé om att skaffa en blogg. En helt ny blogg då min förra inte riktigt
ville funka .. och ja, det berodde på mig.

Detta ska bli en "privat och hemlig" blogg där jag helt enkelt vädrar tankar och funderingar
om allt möjligt som en som jag kan ha. Ibland blir de bara för mycket för mig.
Som just nu, då vissa tankar står på repeat;

Har jag aids?
Har jag svininfluensan?
Har jag klamydia?
Är jag månn tro hypokondriker?

Men framför allt, vart är Herr Göteborg? Jag tror faktiskt han har gått och dött.
Hur annars kan man inte höra av sig till mig på 3 veckor? Fan, jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0