kiss me darling, or I'll hit you.

Fick världens skummaste fråga precis: "Gillar du att kyssas?"
- Vem gör inte det? Det var det dummaste jag hört.

Fan, nu blir jag sugen på att kyssas ju. Får ta och ragga upp en gislavedspöjk
ikväll. För det är dit jag ska ikväll nämligen. Go me!

För övrigt saknar jag hans kyssar. Jag minns vår första kyss, det var hemma hos
hans kompis R här i Värnamo. R och hans flickvän D hade stuckit iväg och vi satt
alldeles ensamma och hade ett sånt fint litet samtal. Kollade varandra djupt i ögonen
och sen kom den. Den där förtrollande kyssen. Det var ett sånt där "halleluja-moment",
ett sånt som man aldrig kommer glömma.

Fan, att jag aldrig kan glömma honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0