håll tag om mitt hår för här kommer det

Allvarligt talat, jag går igenom mina kontakter på msn och vill bara spy:

"Robert (L) Malin"
"Jag älskar dig Melina Hagberg"
" William .. (L) Alexandra, 2009-12-14 (F)"

Osv osv. listan kan göras lång. Det jag försöker få sagt är, ni får
gärna förkunna eran kärlek hur mycket som helst. Förstår att ni vill låta hela världen
veta att ni tycker om varandra.
Kul för er, men jag bryr mig faktiskt inte. Inte det minsta.
För övrigt, är det inte lite fjortisvarning med 2363645 st hjärtan?

Jag tror på att det där med förälskelse, kärlek och känslor överlag är något man
ska spara på och inte slösa iväg för ingenting. Det tappar sin mening och betydelse då.
Åtminstone för mig.

Kommentarer
Postat av: CHEFVONDOOM

Allvarligt talat, det är fan ÄCKLIGT med folk som heter sådär. Visst, folk gillar varandra. Men orka massa jävla pussidull och tramsande.



Håller med dig fullt ut!

2010-01-21 @ 00:24:13
Postat av: Jesper S

Blir en viss ironi över det hela när det går till överdrift med kärleks förklaringarna . Låter mer som man försöker övertyga sig själv och andra om att man är kär..

2010-04-13 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0