fuck you

Sitter och väntar på att dem ska ringa. Säg att provsvaret är negativt. För i helgen ska
jag supa. Jag orkar inte gå och vara nykter i en hel vecka. Hur ska man orka med det
när man lever detta liv?

Om det är negativt tänker jag ta en öl redan nu, alkisvarning indeed.

För övrigt var det nu ett dygn sedan jag sist rökte, igårkväll var det riktigt jobbigt.
Jag grät och letade efter pengar i varenda litet hörn. Men nu försöker jag hålla ut.
Även om det känns helt värdelöst. Jag skulle kunna låna pengar utav någon men
jag känner mig så jävla dum då. Sen är jag inte dugg trevlig just nu heller.
Grinig är ordet.

Idag vill jag inte prata med någon. Idag vill jag vara för mig själv.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0