det knullar i munnen

Åh, idag är det den 26:e januari. Vilket betyder att jag är uppe i Sthlm om
en månad! Har inte varit där på ett tag och kanske romantiserar staden, men
gud. Vad skönt det ska bli att komma härifrån. Jag vill strosa söder runt
och allra helst ha någon i handen när jag gör det. Det kanske jag har.

Förresten så vill Sofie att jag ska komma till Kalmar i början av feb.
Hm, det vill jag nog. Men Kalmar? Är det värt att lägga ut typ 400 spänn på
att åka dit? Vi får se.

Förresten igen, jag är sugen på lasagne. Jag är sugen på vilken mat som
helst. Men jag har inga pengar och ja. Är helt enkelt på svältdiet fram tills
imöra. Stackars mig, känner hur hungern kryper i magen.

LASAGNE, ÅHÅÅ. LASAGNE <3
hejsvejs i lingonskogen. - Kanske kan jag leta lingon i skogen. Undra ifall det
är mättande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0