bakis skakis

Gislaved igår var grejt. Skönt att komma ifrån äckel-Värnamo för ett tag.
Chill på Higgins med trubadur, sen efterfest i Röbins pappas studio. På
efterfesten började jag snacka med en jävligt hyvens kille. Minns inte namnet dock.
Vi diskuterade musik och han försökte imponera med att han provspelat för In Flames.
Och visst, lite imponerad blev jag väl. Och det var tydligen inte fyllesnack.

Idag mår jag som jag förtjänar men det är det värt.
Ja, man kan ju fråga sig ifall jag fick kyssas.

.. Det frågan låter jag förbli obesvarad. Därav mitt ansiktsuttryck.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha, sniggingbild! :D

2010-01-29 @ 00:06:46
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0