antal borttappade mobiler: 3

Okej, jag har gjort det igen. Fröken slarvmaja har blivit av med sin mobil.
Andra gången inom loppet av en månad. Liksom, hur lyckas man?
Synd, jag som verkligen tyckte om min nya mobil.

Mobiler är ändå en värdslig sak. Kommer en ny på posten inom några dagar.

Helgen annars var helt okej.
Blev hemmafest hos Lemelie i fredags. Kul, mycket folk jag inte träffat på evigheter.
Tessan var extra rolig att träffa. Herregud, tänk att man kan bo i samma stad och inte
ses på ett helt år. Jag saknar våra tider tillsammans. Sommaren 08 till exempel.
Det är minnen för livet <3

Gårkvällen bjöd som jag redan nämnt på en tappad mobil men även mycket skratt.
Skulle egentligen till Parken med Sandra und Sara men opepp som jag var så sket jag i
det. Slutade med att jag hamnade på Higgins i Pierres punkarsvin-jacka.
Träffade på en Dregen-kopia och påstod att jag själv brukar bli kallad Kat von D.

.. Det har jag faktiskt också blivit, 3 gånger.

Puss på snoppen / Kat von D.

Kommentarer
Postat av: David Johansson

hur lyckas du slarva bort mobiler?????? :D

2010-11-26 @ 09:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0