åh, ge mig lite äventyr. någon?

Fortfarande vaken och fruktansvärt frustrerande är vad det är.
Mobilen plingade precis till - leveransrapport. Sara Rara Min Underbara, som ligger
i lumpen slog väl precis på mobilen. Kan inte komma på vad det är hon har för befattning
och det stör mig något otroligt. Det är ju något inom flottan. Hm .. -matros?
Och sen något skumt okänt militärt uttryck före. Det där måste jag fråga henne om.

Hur som helst, jag beundrar verkligen Sara som gör detta. Det är någonting hon tjatat
om sedan vi gick på högstadiet. Det är en stark kvinna det där. Vilka äventyr hon kommer
att få vara med om! Lite spänning är precis vad jag saknar just nu, skulle inte påstå att jag
är sugen på att göra värnplikten (då hade jag ljugit ordentligt). Men .. vilket äventyr som helst.
Bara få komma ifrån Värnamo.

Jag vet precis vad jag vill göra, inget jätteäventyr direkt.
Imorgon ska jag försöka fixa ihop det där ..
Åh, det kan nog bli ett mysigt litet vardagsäventyr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0