vi som krossas


Gud, uppfinn nåt nytt
Som gör det lätt
Att hålla ut
Nåt för dom som väntar
Dom som orkar vänta mer


Jag säger och använder ordet "gud" och "herregud" rätt mycket för att vara den jag är. 
En antireligiös tjej som gått ur Svenska Kyrkan och finner det tragiskt att söka tilltro
till någonting vars exsistens inte går att bevisa.

För övrigt; sorry för att jag inte uppdaterat på ett tag. Inte för att det är så många som läser
denna satans bloggen, så det är väl ingen större förlust I guess.

Finns inte så mycket mer att tillföra, jag har inget att säga. Inget att dela med mig av.
Jag känner mig meninglös just nu, som en ambassad som saknad sitt land.

Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0