prio numero ett

Tjena mittbena.
Ikväll sitter jag hemma hos Sebbe och tjurar. Tjurar för att jag är i Stockholm
och kollar på film när jag hade kunnat dricka öl och hittat på bus. Men jag var
inte sugen tidigare idag och nu är det försent. Eller nej, det är inte försent.
Men det går liksom inte, Sebbe har ingen hårfön och jag behöver duscha.
Håret (som för övrigt är jävligt tjockt) hinner inte torka. Och ja ..

Nu sitter jag här hur som helst, kollar på tv och får mig en tankeställare;
- varför är merparten kriminella män?

Ligger det något i mannens psyke som framkallar detta beteendet?
Kanske det har med testestoron att göra precis som att det påverkar
mäns tendens till att vara mer våldsbenägna än kvinnor.
Jag vet inte alls, eller jo. Jag skulle kunna sitta här och spekulera kring det.
Fast det har jag inte lust till just nu.

Imorgon är det Kent som gäller, och Sebbe har inte skrivit ut biljetterna ännu.
Vilket ger mig lite panik, den jävla slackern. Ser i och för sig inte fram emot
konserten så mycket. Tycker inte om Kent på samma sätt som jag gjorde förr,
gillar inte deras "nya sound" så att säga. Men i vilket fall som helst, så vill jag ju gå.
Får tjata på Sebbe och se till att det är det första han gör imorgon bitti!

- vi måste lära känna varandra bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Salem al fakir och kent? ehe....

2010-03-16 @ 03:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0