glada nyheter

.. eller? Igår fick jag veta att min vän Martina ska gifta sig. Glad som fan för henne
såklart. Men samtidigt känner man sig gammal på något vis. Nu börjar mina polare gifta
sig - och jag har inte ens haft ett seriöst förhållande. Inte ett förhållande som varit seriös
i min mening i alla fall.

Känner mig dock inte stressad på något sätt. Vet knappt ifall jag vill ha ett förhållande.
Jag vill nog ha det men samtidigt passar det inte in i mitt liv just nu ifall man ska tänka
realistiskt. Men egentligen, hur ofta tänker man realistiskt när det gäller kärleken?
Vi får se helt enkelt. Kommer den så kommer den.

Tänkte jag skulle skriva en liten lista över vardagsproblem, riktiga i-landsproblem.
Här är några;

- Att få tvål i munnen när man tvättar sig i ansiktet.
- När man vill se film men inte kan bestämma sig för att utbudet är för stort.

Okej, nu kommer jag inte på fler. Fortsätter på listan en annan gång.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Lill-Erik

tar kommentarsoskulden på det här inlägget

2010-02-23 @ 01:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0