kristina + värnamo = falskt

Gah! Jag hatar Värnamo!
Jag hatar alla jävla inskränkta idioter, jag hatar skitsnacket.
Jag hatar bilnissar och jag hatar alla jävla kyrkor. Usch.
Nu är jag riktigt förbannad men detta kan jag stå för när som helst.
Jag. Hatar. Värnamo.

Det får bli flytt i höst. Även om det skulle vara lättast för mig att skjuta
på det ett år och gå skolan här hemma. Men jag står inte ut länge -
Värnamo gör mig olycklig. Visst, jag har en del fina vänner som bor kvar.
Men de stannar inte länge till och kvar blir en bunt idioter. Förlåt, men ni
är dumma i huvudet allihopa. Visst, alla är inte bilnissar och ovan nämnda
kategorier men ni är tillräckligt dumma för att bo kvar bland dem.

Nu ska jag sätta mig på toa och skita. Är magsjuk.
Tack och hej leverpastej.


- Vilket jävla skämt. Långt ifrån min musiksmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0