mailet till alex schulman

Fick för mig att skicka ett mail till Alex Schulman, så då gjorde jag det.
Det finns att läsa här nedan. Låt oss hoppas att han svarar.



Från: kristina johansson ([email protected])
Skickat: den 19 april 2010 17:55:26
Till: [email protected]

Hej Alex.
Måste bara skriva och säga att jag beundrar dig, i mina ögon är du rapp och komisk.
Men skriver och säger ändå saker med en viss eftertänksamhet.

Får väl ta och erkänna att det egentligen inte var därför jag skrev.
Jag skulle behöva lite stöttning och några goda ord ifrån någon som vet - dvs du.
Dessutom läste jag i din blogg att du numera har en princip att svara på alla mail.
Då får man ju ta och passa på!

Det är såhär att jag, det lilla flickebarnet drömmer om att livnära mig på att skriva,
eller åtminstone jobba inom media av något slag. Har ett starkt behov av att göra min röst hörd.
Men drömmarna känns orealistiska, och jag vill efter avslutad utbildning veta att det finns jobb
som väntar på mig. Därför funderar jag nu, tråkigt nog för min egen skull på att bli sjuksköterska.

Känns dock som att ifall jag gör det låter jag en del utav mig gå till spillo.
Är förvirrad och en smula rädd för framtiden. Det finns så många vägar att gå och jag
har inte en aning om vart jag ska börja.

Har du något råd? Om inte, låt mig i alla fall veta att du har orkat med att läsa detta.
Mvh, Kristina, 19 år som sitter fastklämd i Smålands Bibelbälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0