hej och hå, lunka på

Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö.
Livet innebär risktaganden, men de är jag villig att ta.
Allting har en mening och det säger jag för att jag verkligen tror det.
Löjligt kan tyckas.

Nu önskar jag er i all enkelhet god natt.
Så, god natt.

Åh, nu vill jag ju berätta en grej Robin skrev till mig tidigare idag.
Typiskt mig, varken min kulsprute-mun eller fingrar tycks aldrig vilja hålla tyst.

Robins dröm:

2010-04-22
13:01:13
Robin
kristinajohansson
du hade spelat in en porrfilm (meeenneevafan?!!) och så blev du sur för att jag vägrade köpa den, så du slog mig, då slog jag tillbaka, sen köpte du massa öl till mig för du tyckte du gjort fel som slagit mig. sen så åkte jag iväg på en go-kart (?! wtf) och så var jag helt plötsligt i skövde. så hade du startat en facebook grupp om att jag inte var lika snäll längre :(

Ses vi i dina drömmar också?
Så, nu önskar jag er god natt och denna gången menar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0