finska mjölkkor har visst också könssjukdomar.

Här kommer ett inlägg.
Meningen var att det skulle handla om min dåliga självkänsla.
Det blev dock alldeles för svårt för mig att skriva om, åtminstone just nu.
Många tårar fälldes.

Istället ska jag skriva om, ehm .. Vi får se vad det blir.
Har varit lite nere ikväll utan egentligen några speciella anledningar.
Men efter ett telefonsamtal ifrån min vän Sebbeman så kändes det genast bättre.
Han var lite kalas när han ringde och berättade om att han för ett tag sedan låg
med en tjej som nu anklagar honom för att smittat ner henne med en könssjukdom.
Tydligen så är det inte vilken könssjukdom som helst utan den ska visst härstamma
ifrån finska mjölkkor. Ja, ni läste rätt - finska mjölkkor!

Typisk Sebbe-grej. Han hamnar alltid i trubbel, roligt trubbel.
Vi pratade även om att jag borde åka upp till Stockholm snart.
Har ju faktiskt inte varit där sedan i februari-mars någon gång!
Alldeles för länge sedan med andra ord.

Så, det får bli Stockholm snart. Men även Skövde och Kalmar.
Attans att jag ska behöva vara en fattiglapp. Annars hade jag åkt
överallt, helst på en och samma gång. Attans, attans, attans, attans.

Man vill så mycket, men egentligen .. Det är väl bättre än att inte vilja något alls?
Fridens mina vänner och alla ni andra som jag inte känner.

- simulated love is not for me, I want the real thing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0